coming soon: iPhone 5 cases!

Hey iedereen,

Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste review,
Maar bij deze wil ik jullie laten weten dat ik volop bij fabrikanten en verdelers op zoek ben naar hoesjes voor de iPhone 5 die ik kan beoordelen.
Welke hoesjes zouden jullie graag beoordeeld zien?

Ook wens ik iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Wordt zeker vervolgd!

7 Reacties op “coming soon: iPhone 5 cases!

  1. Wannes

    We kijken er al naar uit! voor u ook prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar, hopelijk vol met goede reviews 😉

  2. werner

    kan je de bonds serie van switcheasy mss reviewen?

  3. ikkkkkk

    zou je de nude cases van switcheasy niet kunnen doen? prettige feestdagen!

  4. hwe

    prettige feestdagen!

  5. Grthop

    ik zou graag de lifeproof cases voor de iPhone 5 gereviewd zien! prettige feestdagen en gelukkig nieuwjaar

  6. Hans

    Prettige feestdagen, Apple Reviews.
    Ik vind het een goed idee om de “Barely there” cases van Case-Mate te reviewen!

Geef een reactie

Voer je e-mailadres in om deze blog te volgen en nieuwe posts via e-mail te ontvangen.